Mikä on GroupSumin palautuskäytäntö?
Sopimuksen mukaisesti kuluttajien ja asiakkaiden puolustamista koskevan yleislain konsolidoidun tekstin 102 artiklan mukaisesti GroupSumi tarjoaa asiakkailleen kolmenkymmenen (30) päivän ajan tuotteen vastaanottamisesta käyttää peruuttamisoikeuttaan.

Ehdot peruuttamisoikeuden käyttämiselle

  • Aika: Asiakkaalla on kolmekymmentä (30) luonnollista päivää aikaa tilauksen vastaanottopäivästä palauttaa se.
  • Tuotteen kunto: Tuotteet on palautettava normaalissa kunnossa, eli niitä ei saa olla käytetty tai asennettu, ja niiden alkuperäispakkauksen on oltava täydellisessä kunnossa.
  • Lähetyksen valmistelu: Ennen palautuksen tekemistä asiakkaan on varmistettava, että tuotteet on asianmukaisesti suojattu ja sinetöity, jotta vältetään vahingot kuljetuksen aikana.

Palautusmenettely

Palautuksen hallitsemiseksi asiakkaan on mentävä return.groupsumi.com ja seurattava annettuja ohjeita, antamalla vastaavan tilauksen viitenumero. Hän voi myös ottaa yhteyttä tiimiimme, jos hänellä on lisäkysymyksiä.

Tapaukset, joissa GroupSumi kattaa palautuskulut

Jos palautuksen syy johtuu siitä, että vastaanotettu tuote ei vastaa tilattua tai ei ole hyvässä kunnossa, GroupSumi vastaa seuraavista kuluista:
  1. Viallisen tai virheellisen tuotteen palautuskulut.
  2. Uuden lähetyksen kustannukset, oikealla tai hyväkuntoisella tuotteella.

Tapaukset, joissa asiakas vastaa palautuskuluista

Jos palautuksen syy on yksinkertaisesti se, että asiakas ei ole tyytyväinen tuotteeseen (esimerkiksi se ei ole sitä, mitä hän odotti) tai ei lopulta tarvitse sitä, GroupSumi palauttaa palautetun tuotteen summan, mutta:
  • Palautuskulut vähennetään myöhemmästä hyvityksestä (5,95 €)
  • Tilauksen tekemisen yhteydessä maksettuja toimituskuluja ei hyvitetä.

Summan palautus

Hyvitys suoritetaan ilman aiheetonta viivytystä seuraavien ehtojen mukaisesti:
  1. Hyvitys suoritetaan viimeistään neljäntoista (14) päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta varastossamme.
  2. Hyvitystä ei käsitellä ennen kuin tuotteet on vastaanotettu ja GroupSumin laatutoimisto on tarkistanut ne.
  3. Hyvitys suoritetaan käyttämällä samaa maksutapaa kuin alkuperäisessä ostossa, ellei asiakkaan kanssa sovita toista maksutapaa.

Poikkeukset peruuttamisoikeudesta

On tärkeää huomata, että jotkut tuotteet eivät ole palautuskelpoisia, kuten ne, jotka on räätälöity tai valmistettu erityisesti asiakkaan ohjeiden mukaan. Tämä ehto ilmoitetaan tuotteen kuvauksessa ja on selvästi näkyvissä ennen ostoa.
Myöskään kuljetuksen aikana vahingoittuneet tuotteet, joita ei ole ilmoitettu 48 tunnin kuluessa tavaran vastaanottamisesta, tai tuotteet, jotka on asennettu ja jotka voivat toimia oikein tai virheellisesti, eivät kuulu tavanomaiseen palautusprosessiin.
Jos haluatte ilmoittaa materiaalin fyysisestä vauriosta tai toimintahäiriöstä, ottakaa yhteyttä tiimiimme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Suositukset palautukselle

  • Tarkista, että kaikki palautettavat tuotteet ja niiden alkuperäispakkaukset ovat moitteettomassa kunnossa, ilman käytön tai asennuksen merkkejä.
  • Käytä alkuperäistä suojaa tai vastaavaa suojaa tuotteiden ja niiden pakkausten suojaamiseksi kuljetuksen aikana ja vahinkojen välttämiseksi.
  • Epäselvissä tapauksissa GroupSumin asiakaspalvelutiimi on käytettävissäsi auttamaan.
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisätietoja palautusprosessistamme, olemme aina valmiina auttamaan sinua.
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
GroupSumi on verkkohankkijasi rakennusmateriaaleille, sähkötuotteille ja ilmastoinnille.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Kaikki oikeudet pidätetään © 2025 GroupSumi