Jos lähetys on vaurioitunut toimitushetkellä, sinulla on kaksi tapaa ilmoittaa siitä asianmukaisesti, jotta voimme ratkaista ongelman:
Jos havaitset vahingon toimitushetkellä, kun kuljetus on vielä määränpäässä, voit kieltäytyä toimituksesta ilmoittamalla vahingosta, jotta kuljetus voi ilmoittaa siitä meille ja voimme lähettää sinulle uuden toimituksen.
Jos havaitset vahingon sen jälkeen, kun kuljetus on toimittanut tilauksen, sinun on ilmoitettava tästä vahingosta tiimillemme lähettämällä kuvia pakkauksesta, tuotteesta ja mahdollisimman yksityiskohtaiset tiedot osoitteeseen [email protected] viimeistään 48 luonnollisen tunnin kuluessa toimituksesta.
Kun 48 tuntia on kulunut vaurioituneen tilauksen toimituksesta, emme voi ottaa vastuuta näistä vahingoista.
Kirjoita meille, jos sinulla on kysyttävää tästä!